Support
Er du kunde av Noova og trenger hjelp med en av våre tjenester så tar du kontakt her. Kjenner du navnet på din kundekontakt kan du henvende deg direkte til dem.
OBS: Nye brukere opplever for tiden noe innloggings problemer. Ta kontakt med support om dette gjelder deg.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Send inn en supporthenvendelse i skjemaet eller kontakt oss direkte på e-post, telefon eller chat. Vi svarer innen 24 timer (virkedager).
Les gjerne gjennom våre ofte stilte spørsmål ↗
Telefon
Mandag – Fredag
08:00-15:30
(+47) 516 10 170
E-post
Henvendelser blir besvart
første virkedag.
post@noova.no
Noen kunder opplever nå problemer med å logge seg inn i kundeportalen.
Ta kontakt på post@noova.no, så hjelper vi deg med innloggingen.
Vi flytter uthenting av kundefakturaer inn i Noova Energy løsningen, og stenger samtidig ned gammel løsning. I en kort periode må du derfor kontakte post@noova.no dersom du ønsker fakturakopi.
- Klikk på kundeportal og velg ditt passord
- Logg inn med brukernavn, din e-post og selvvalg passord
Dagens strømpris bestemmes av kraftbørsen for Nord-Europa – Nord Pool. Her møtes kraftprodusenter og strømleverandører for å bestemme hvor mye dagens strøm er verdt.
Kraftbørsen eies av Statnett og tilsvarende selskaper fra de andre landene som er en del av Nord Pool-børsen. I tillegg til å styre strømprisene er Nord Pool ansvarlig for å regulere markedet på en god måte
Dagens pris finner du her www.nordpoolgroup.com