FAQ

Ofte stilte spørsmål.

Kjente feil eller driftsmeldinger?

Noen kunder opplever problemer med å logge seg inn i kundeportalen. Ta kontakt på post@noova.no, så hjelper vi deg med innloggingen.

Kan jeg få kopi av fakturaen?

I en kort periode vil det ikke være mulig å hente ut en kopi av fakturaen din på innloggede sider. Trenger du en fakturakopi? Send en epost til post@noova.no

Har jeg supportavtale?

Support er inkludert for alle våre kunder. Det er bare å slå på tråden!

Hvordan logger jeg meg inn?

  1. Klikk på «Logg inn» øverst i høyre hjørne. 

  2. Logg inn med eposten din og selvvalgt passord

Hva er sikringsavtale? Er det lurt?

I en sikringsavtale låser du prisen på hele, eller deler av strømforbruket over en avtalt periode. Er du usikker på om du bør sikre? Ta kontakt med oss på post@noova.no – så kan du snakke med en av våre energirådgivere.

Hva er spotprisen, hva er prisen i dag?

Dagens strømpris bestemmes av kraftbørsen for Nord-Europa – Nord Pool. Her møtes kraftprodusenter og strømleverandører for å bestemme hvor mye dagens strøm er verdt.

Kraftbørsen eies av Statnett og tilsvarende selskaper fra de andre landene som er en del av Nord Pool-børsen. I tillegg til å styre strømprisene er Nord Pool ansvarlig for å regulere markedet på en god måte.

Dagens pris finner du her: www.nordpoolgroup.com